کاربران عزیز سایت راینو توجه داشته باشید که برای هر بسته آموزشی یک کد فعالسازی برای یک کامپیوتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت، لطفا بسته ها را فقط در سیستمی که به آن دسترسی دارید فعال کنید. برای دریافت بسته دو کاربره (دو تا کد فعالسازی) از طریق منو خرید بسته دو کاربره را انتخاب کنید. بسته دوم با تخفیف در اختیار شما قرار می گیرد.
توجه: اگر به صورت پستی خرید کردید حتما محتوای دی وی دی ها را قبل از استفاده روی کامپیوتر کپی کنید.
برای دریافت پسوورد بعد از باز کردن فیلم از پنجره باز شده مطابق شکل زیر شناسه کامپیوتر را از طریق تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنید تا پسوورد را از طریق پنل کاربری خود دریافت کنید.
برای باز کردن فیلم های آموزشی حتما به موارد زیر توجه کنید:
- برای باز کردن فیلم ها حتما روی آنها کلیک راست کرده و Run as admin را بزنید.
اگر در باز کردن فیلم ها به مشکل خوردید کارهای زیر را انجام دهید:
- حتما باید UAC در ویندوز شما و کاربران غیر فعال باشد. از روی فیلم آموزشی زیر این بخش را غیر فعال کنید.
آموزش غیر فعال کردن Smart Screen
- حتما از لینک زیر کدک ها را دانلود و نصب کنید:
اموزش نصب کدک
در صورت برطرف نشدن مشکل از راه حل های بالا لطفا روش زیر را نیز امتحان کنید:
لطفا روی فضای دسکتاپ با استفاده از موس کلیک راست کنید. قسمت های زیر را به ترتیب انتخاب کنید را انتخاب کنید:
manage ← device manager ← display adapters
در این قسمت درایور های کارت گرافیک سیستمتان را می بینید بر روی NVIDIA GeForce کلیک راست کنید و گزینه disable را بزنید.
“دقت کنید این فرایند را تنها در زمان دیدن فیلم های آموزشی اجرا کنید و در سایر زمان ها و مخصوصا در زمان استفاده از نرم افزار دوباره استفاده از مارت گرافیک سیستمتان را به تنظیمات اولیه برگردانید. “
سلام چطور شناسه رو به تیکت پشتیبانی بفرستم فعال نیست
سلام..یکی از فیلم ها رو باز کنید و شناسه دستگاه و کپی کنید…از بخش تیکت های سایت اون شناسه دستگاه و ارسال کنید تا براتون پسوورد فرستاده بشه…
با سلام .بسته اموزش منبت برای مبلمان که تهیه کردم فایل های شماره 7-13-15-17 اکسترد نمی شوند.این کار رو چند بار تکرار کردم
سلام…آقای قلی نژاد براتون ارسال کردیم…
سلام من بسته اموزشی طراحی مبلمان و منبت با راینو(پیشرفته) رو خریدم ولی اکسترد نمیشه د.باره دانلود کردم ولی ارور می ده
سلام…دانلودی خرید کردین…؟
سلام من شناسه سیستممو ارسال کردم و برام اس ام اس اومد ک تیکت با موفقیت ایجاد شده ولی پسوردی نیومد ک بتونم فیلم هارو فعال کنم…الان باید چیکار کنم؟ کی پسورد ارسال میشه؟
سلام…پسوورد داخل پنل کاربری در جواب همون تیکتی که فرستادین براتون ارسال میشه…همون تیکت و باز کنید…
سلام وقتتون بخیر. متاسفانه کد فعالسازی رو ارسال نکردین واسم
سلام خانوم…باید در جواب همون تیکتی که فرستادی ارسال شده باشه…یک چک بکن لطفا…
سلام
سوالی از خدمتتون داشتم
اگه ویندوز کامپیوتر رو عوض کنیم، با همون کدفعالسازی که قبلا فرستادید میتونیم از آموزش ها استفاده کنیم؟
بنده هر کاری کردم نشد که از قسمت تیکت های پشتیبانی برای دریافت رمز فعال سازی استفاده کنم…لطفا راهنمایی کنید
سلام
من روز عبورم رو فراموش کردم و ایمیل ریست رو هم دریافت نمیکنم. لطفا به من کمک کنید
سلام خسته نباشید
من 20 2 روز پیش به شما پیام دادم ولی پاسخ ندادید متاسفانه .با اینکه شما به من پسوورد داده بودید ولی الان دوباره اینولید شده میشه به من راهنمایی کنید لطفا؟